Post più popolari

miercuri, 9 martie 2011

Îngerul meu păzitor

Ionele, Ionele
Dragă băiețele...
Aseară, pe la miez de noapte, 
Îngerașul meu ce stă la capul meu,
Păzindu-mă mereu, 
La bine și la greu.
S-a coborât în al meu gând, 
Cu ochi larg deschiși
Totul observând, totul auzind, totul înțelegând...
Pe cal alb zburând,
Ca gândul, ca vântul
Pentru a mă-ntâlni,
Cu destinul în cale.
...Ionele, Ionele
Dragă băiețele...
Vin sa-ți spun și ție cu mare mândrie. 
Ce am de făcut în această lume. 
...Când, eu, m-am născut
Măicuța mea plângea, 
Că primul ei fecior se înveselea,
Pentru a pleca...
Unde multă lume, nu se mai întorcea.
Dar, eu, acum am înțeles
Că blestemați am fost
Eu, părinții, frații, surorile, neamurile
De multe, foarte multe nimicuri...
Care merg pe stradă, fără nici un rost.



Un comentariu: