Post più popolari

luni, 14 martie 2011

Lacrimile mele...

...Astăzi dimineață
Pe la ora cinci,
M-am trezit în lacrimi,...
Lacrimi, de copil.

Ce se-ntâmplă oare?
De sunt așa de tristă?
Sunt lacrimi de tristețe?
Sau lacrimi - de dorințe?

Și atunci un glas de înger,
Șoptindu-mi la ureche...
-Nu plânge, tu, copilă
Ci spune-mi ,tu, acum.
 De ce ești, așa de tristă?...

...Înger, Îngerașul meu,
Ce mi te-a dat Dumnezeu,
Totdeauna fii cu mine
Și mă-nvață să fac bine.

Eu sunt mic, Tu fă-mă mare,
Eu sunt slab, Tu fă-mă tare,
În tot locul mă-nsoțește
Și de rele mă păzește.

Doamne, Îngerașii Tăi
Fie păzitorii mei.
Și în zi, dar și în noapte,
Până-n ceasul cel de moarte.

-Adormi, acum, copilă.
și uită ce ți-au făcut.
Trăiește-ți Viața mai departe.
Gândindu-te, mereu, la cel de Sus.

Iubește, iartă, cum El te-a învățat.
Crede și uită, tot ce-ai îndurat.
El ți-e Lumină, căci El te-a creat.
Să nu uităm, numai El ne-a salvat,
Hristos a Înviat!

Lacrimile Maicii Domnului.
Să îți spele necazul din suflet,
Iisus să îți ierte păcatele,
Lumina Învierii să îți readucă speranța.

...Iubește și vei fi iubită.

Un comentariu: